Arkadaşlar herkese merhaba, senelerdir forumda bir şekilde teknoloji ile iç içeyim. Kendimce "ara teknoloji" olarak düşündüğüm son 5 - 6 yıldır geliştirilen ürünler pek ilgimi çekmemiş, var olanın üzerine çok yenilikçi gelişmeler olmadığını düşünüyordum.
Fakat seneler sonra beni çok heyecanlandıran beklediğim bir yenilik geldi. Aslında ben "lens" olarak bekliyordum ama mevcut durumda fazlasıyla heyecan kattı.
Apple'n "One more thing" mottosu ile duyurduğu çığır açan yenilikleri arasında duyurulan Akıllı Gözlük hakkında ne düşünüyorsunuz?
Bu çığır açan teknoloji ile nerelere varabiliriz?
Ne tarz projelere yönelebiliriz?
Hertürlü fikir ve görüşü merak ediyorum.