• 28-05-2020, 19:41:48
    #1
    Platin üye
    Araçlara kaç kişi binebiliyor ve şehirler arası yasak devam ediyor mu? Bilgisi olan vardır umarım
  • 28-05-2020, 19:43:04
    #2
    hocam dun memlekete gittik geldik onde 2 arkada 2 kisi birsey demediler

    izin belgesi ile gittik 65 yas ustu
  • 28-05-2020, 19:48:30
    #3
    Seyahat izin belgeleri, özel araçlar için yolcu taşıma kapasitesi ile sınırlı, D2 yolcu taşıma belgesine sahip maksimum 20 yolcu kapasiteli ticari araçlar için ise yolcu sayısı kapasitesinin yarısını geçmemek şartı ile kullanılabilecek.

    İçişleri Bakanlığı bu şekilde yazmış. Ticari araçlar için yolcu kapasitesinin yarısı ve en fazla 20 yolcu demiş.
    Bu durumda problem yaşamazsınız gibi görünüyor.

    İyi çalışmalar.
  • 28-05-2020, 19:49:41
    #4
    Hocam 22 mayıs cuma günü istanbuldan 4 kişi kendi aracimizla yola çiktik fethiyeye geldik. Ne bir çevirme ne bir uygulamaya takılmadık. Üstelik izinde almamiştik herhangi bir kağidimizda yoktu. Aynı şekilde cumartesi istanbula yola çikicaz
  • 28-05-2020, 19:49:43
    #5
    Izinsiz cikmayin gonen'den ankaraya 5 kez kontrolden gectim bu gun gelirken.