Seyahat izin belgeleri, özel araçlar için yolcu taşıma kapasitesi ile sınırlı, D2 yolcu taşıma belgesine sahip maksimum 20 yolcu kapasiteli ticari araçlar için ise yolcu sayısı kapasitesinin yarısını geçmemek şartı ile kullanılabilecek.

İçişleri Bakanlığı bu şekilde yazmış. Ticari araçlar için yolcu kapasitesinin yarısı ve en fazla 20 yolcu demiş.
Bu durumda problem yaşamazsınız gibi görünüyor.

İyi çalışmalar.