Hocam 22 mayıs cuma günü istanbuldan 4 kişi kendi aracimizla yola çiktik fethiyeye geldik. Ne bir çevirme ne bir uygulamaya takılmadık. Üstelik izinde almamiştik herhangi bir kağidimizda yoktu. Aynı şekilde cumartesi istanbula yola çikicaz