Bu illet virüs elbet bir gün bitecek. Yani sanırım inşallah

Virüs tamamen ortadan kalkıp yasaklar sonlanınca yapacağınız ilk şey nedir?
Benim sanırım herhangi bir konsere gitmek olacak.
Nişanlım ve 4-5 arkadaşım, çayımla bağlamamı alıp Kadıköy sahiline gidecem sesi güzel birisi bulacam ben çalacam o söyleyecek

sonra yıllardır bir türlü yenemediğim satranç öğretmeni dostumla satranç oynayacam... yolda geçen bütün çocuklara şeker dağıtacam

Kadıköy sahilinin tadını çıkaracam.
Ekstra olarak 1 Haziran'da ofisimiz açılıor.. 1 hafta işyerimden çıkmayacam.. işyerindeki herşeyimi özledim, komşularımı özledim

18 Mart'tan beri kapalıyız, iş arkadaşlarım gelebilen gelecek memleketinden yeniden sabah besmele ile dükkanı açıp çay demlerken Günaydın Sevgilim şarkısı akşam mesai bitimini de Ankaranın Bağları ile yapacaz
Dostum biz bu planı 1aydır yaptık bekliyoruz