• 26-05-2020, 15:36:30
    #10
    halısaha maçı,hamam,sahilde uzanmak hamburger yemek hasret kaldık bea
  • 26-05-2020, 15:36:37
    #11
    Üyeliği durduruldu
    halısaha & mangal
  • 26-05-2020, 15:38:14
    #12
    Asfaltı öpmek
  • 26-05-2020, 15:38:27
    #13
    pikniğe gidip güzel bir mangal keyfi yapmak.
  • 26-05-2020, 15:38:52
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Crenna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu illet virüs elbet bir gün bitecek. Yani sanırım inşallah Virüs tamamen ortadan kalkıp yasaklar sonlanınca yapacağınız ilk şey nedir?

    Benim sanırım herhangi bir konsere gitmek olacak.
    Nişanlım ve 4-5 arkadaşım, çayımla bağlamamı alıp Kadıköy sahiline gidecem sesi güzel birisi bulacam ben çalacam o söyleyecek sonra yıllardır bir türlü yenemediğim satranç öğretmeni dostumla satranç oynayacam... yolda geçen bütün çocuklara şeker dağıtacam Kadıköy sahilinin tadını çıkaracam.

    Ekstra olarak 1 Haziran'da ofisimiz açılıor.. 1 hafta işyerimden çıkmayacam.. işyerindeki herşeyimi özledim, komşularımı özledim 18 Mart'tan beri kapalıyız, iş arkadaşlarım gelebilen gelecek memleketinden yeniden sabah besmele ile dükkanı açıp çay demlerken Günaydın Sevgilim şarkısı akşam mesai bitimini de Ankaranın Bağları ile yapacaz

    Dostum biz bu planı 1aydır yaptık bekliyoruz
  • 26-05-2020, 15:39:17
    #15
    my to azerbeycan
  • 26-05-2020, 15:39:23
    #16
    Gezeceğim
  • 26-05-2020, 15:39:52
    #17
    Benim için değişen bir şey yok, zaten virüs yok iken de evde yalnız takılıyordum çünkü işden eve gelince dışarı çıkacak takatim kalmıyordu. Şimdi herkes benim yaşadığım hayatı meğer hastalık diyormuş
  • 26-05-2020, 15:44:00
    #18
    çift kale maç