Virüs bitince ilk yapacağiniz şey ne? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Virüs bitince ilk yapacağiniz şey ne?
20
●
313
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Virüs bitince ilk yapacağiniz şey ne?
1
2
3
26-05-2020, 15:32:04
#1
Crenna
Üyeliği durduruldu
Bu illet virüs elbet bir gün bitecek. Yani sanırım inşallah
Virüs tamamen ortadan kalkıp yasaklar sonlanınca yapacağınız ilk şey nedir?
Benim sanırım herhangi bir konsere gitmek olacak.
26-05-2020, 15:32:51
#2
BETUL
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Alışveriş etmek
26-05-2020, 15:33:19
#3
zgrmeister
Üyeliği durduruldu
İnternet kafede 5v5 lol veya cs oynamak arkadaşlarla birde sinema
26-05-2020, 15:34:18
#4
Berkayyildirim
Maça gitmek
26-05-2020, 15:34:34
#5
karagecili
Bütün şehri turlamak istiyorum rahatça.
26-05-2020, 15:35:26
#6
UgurSeyma
iran a gezmeye gitmek
paramızın değerli olduğu yakın tek ülke..hala değerliyken gitmek isterim.
26-05-2020, 15:35:36
#7
Sergion
Deplasmana gidicem
26-05-2020, 15:35:45
#8
tugaydemirdelen
Sanırım kampa gitmek olacak.
26-05-2020, 15:36:14
#9
refalert
Cesika Ablalara bi hal hatır sormaya giderim her halde.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler