Benim için değişen bir şey yok, zaten virüs yok iken de evde yalnız takılıyordum çünkü işden eve gelince dışarı çıkacak takatim kalmıyordu. Şimdi herkes benim yaşadığım hayatı meğer hastalık diyormuş