En Çok Pişman Olduğunuz Bir Şey Varmı . Örneğin Almayı Düşündüğünüz Domaini Almayıp Ama Başaksı Aldıktan Sonra Tutması . Veya Keşke Yapsaydım Dediğiniz Bir Şey ?
R10'un Pişmanları Yazıyor :)
10
●359
- 25-05-2020, 19:51:46ilk smm sitem olan forevinsta.com o zamanlar çok iyi seviyelerdeydi bütün müşterilerin bakiyelerini harcatip kapatmiştim devam etseydi şuan çok iyi yerlerdeydi pişmanim..
- 25-05-2020, 19:52:31Çok şükür ne istediysem aldım alamadıklarımın da böylesi hayırlıymış demek ki
- 25-05-2020, 19:53:00Aynı şekilde benimde öyle 2 sene önce fiyatlar arttı diye kapattık siteyi şimdi olsaydı coşkun abi ile ortaklığımızı kutluyordukfratsenturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2020, 19:53:17Birden fazla var
1 haftalık kazancına sattığım sitemi dersin.
Alıp elimde patlayan domainler mi dersin ah ah, bazı şeyleri tecrübe etmeden öğrenemiyoruz.
1 haftalık kazancına sattığım sitemi dersin.