Konu
R10'un Pişmanları Yazıyor :)
25-05-2020, 19:53:00
#5
SEDATUZUN
fratsenturk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ilk smm sitem olan
forevinsta.com
o zamanlar çok iyi seviyelerdeydi bütün müşterilerin bakiyelerini harcatip kapatmiştim devam etseydi şuan çok iyi yerlerdeydi pişmanim..
Aynı şekilde benimde öyle 2 sene önce fiyatlar arttı diye kapattık siteyi şimdi olsaydı coşkun abi ile ortaklığımızı kutluyorduk