Konu
R10'un Pişmanları Yazıyor :)
25-05-2020, 19:50:44
#1
SEDATUZUN
En Çok Pişman Olduğunuz Bir Şey Varmı . Örneğin Almayı Düşündüğünüz Domaini Almayıp Ama Başaksı Aldıktan Sonra Tutması . Veya Keşke Yapsaydım Dediğiniz Bir Şey ?