En Çok Pişman Olduğunuz Bir Şey Varmı . Örneğin Almayı Düşündüğünüz Domaini Almayıp Ama Başaksı Aldıktan Sonra Tutması . Veya Keşke Yapsaydım Dediğiniz Bir Şey ?