R10'un Pişmanları Yazıyor :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10'un Pişmanları Yazıyor :)
10
●
359
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
R10'un Pişmanları Yazıyor :)
1
2
25-05-2020, 20:01:16
#10
Hodari
90'lı yıllarda hangi domaini almak istesem boştu... toplasana ne varsa hıyarto diyorum kendi kendime
25-05-2020, 20:01:55
#11
sametdemir
Müşterilere 12 ay X 10k takipçi paketi şattigim zamanlar.
Son 6 ay cebimden paralar çıktı.
100 kazandiysam 150 ödemiştim.
Takipçi fiyatları çok yükseltmişti.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler