• 25-05-2020, 19:50:44
    #1
    En Çok Pişman Olduğunuz Bir Şey Varmı . Örneğin Almayı Düşündüğünüz Domaini Almayıp Ama Başaksı Aldıktan Sonra Tutması . Veya Keşke Yapsaydım Dediğiniz Bir Şey ?
  • 25-05-2020, 19:51:38
    #2
    Sukur istedigimizi aldik simdiye kadar 😁
  • 25-05-2020, 19:51:46
    #3
    ilk smm sitem olan forevinsta.com o zamanlar çok iyi seviyelerdeydi bütün müşterilerin bakiyelerini harcatip kapatmiştim devam etseydi şuan çok iyi yerlerdeydi pişmanim..
  • 25-05-2020, 19:52:31
    #4
    Çok şükür ne istediysem aldım alamadıklarımın da böylesi hayırlıymış demek ki
  • 25-05-2020, 19:53:00
    #5
    fratsenturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ilk smm sitem olan forevinsta.com o zamanlar çok iyi seviyelerdeydi bütün müşterilerin bakiyelerini harcatip kapatmiştim devam etseydi şuan çok iyi yerlerdeydi pişmanim..
    Aynı şekilde benimde öyle 2 sene önce fiyatlar arttı diye kapattık siteyi şimdi olsaydı coşkun abi ile ortaklığımızı kutluyorduk
  • 25-05-2020, 19:53:17
    #6
    Birden fazla var 1 haftalık kazancına sattığım sitemi dersin.
    Alıp elimde patlayan domainler mi dersin ah ah, bazı şeyleri tecrübe etmeden öğrenemiyoruz.
  • 25-05-2020, 19:54:29
    #7
    Farklı bir forumda 29k hesabı çekilişle verdikten sonra İnstagram panellerde login sorunu çıkıp takipçi fiyatlarının 10-15 TL olması ve hesabın ederi 200-250 TL olması 😭
  • 25-05-2020, 19:56:19
    #8
    Daha 1 saat once gonen.net'e 100dolar teklif ettim vermediler mesela. Keske bosken alsaymisim
  • 25-05-2020, 19:57:00
    #9
    R10'a daha önce girseymisim bunada şükür