• 25-05-2020, 01:37:35
    #1
    Altın alımına da makas yükselmiş , yani şu sıra neye el atsam vergi vergi vergi, birde az uz değil binde 2 den yüzde 1e artırılmış.
    işin ilginç tarafı kurumsal hesaplar ödemiyor 😄 kendilerine yarıyor ha
  • 25-05-2020, 01:38:37
    #2
    durum cidden kötü hocam allah yardımcımız olsun
  • 25-05-2020, 01:41:50
    #3
    karamazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    durum cidden kötü hocam allah yardımcımız olsun
    valla öyle ya, ver ver ver resmen eriyor para
  • 25-05-2020, 01:44:10
    #4
    Kötü günler geride kaldı daha kötü günler bizi bekliyor
  • 25-05-2020, 01:44:29
    #5
    Nerden bakarsan bak rezillik. Hemen hemen her şeye vergi veriyoruz. Verdiğimiz yetmediği gibi hala zam yapılıyor.
    Bu gidişle teknolojiden de mahrum kalacağız. Telefonlar olmuş 10k. Araba fiyatları uçmuş.
    Hadi tüm bunları geçtim. Her şey pahalandığını düşünüp eskiyi kullanmaya devam etsek bile şansa elimizdeki ürün arızalanırsa onun yedek parçasını bile bulamayacak duruma geliyoruz yavaş yavaş.
  • 25-05-2020, 01:45:43
    #6
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nerden bakarsan bak rezillik. Hemen hemen her şeye vergi veriyoruz. Verdiğimiz yetmediği gibi hala zam yapılıyor.
    Bu gidişle teknolojiden de mahrum kalacağız. Telefonlar olmuş 10k. Araba fiyatları uçmuş.
    Hadi tüm bunları geçtim. Her şey pahalandığını düşünüp eskiyi kullanmaya devam etsek bile şansa elimizdeki ürün arızalanırsa onun yedek parçasını bile bulamayacak duruma geliyoruz yavaş yavaş.
    10 sene önceciler gelmeden... haklısın 🙂
  • 25-05-2020, 01:45:48
    #7
    ülkeyi yoksullar sırtlıyor. daha nereden vergi alacaklar merak ediyorum. nereye kadar bakalım ..
  • 25-05-2020, 01:47:00
    #8
    coder7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ülkeyi yoksullar sırtlıyor. daha nereden vergi alacaklar merak ediyorum. nereye kadar bakalım ..
    bak bu çok doğru, haberin devamında kurumsallardan ücret alınmayacak yazıyor. Yani bu ne demek 3 milyonu olandan değilde 3 kuruşu olandan alıcaz demek. buda kendi yararlarına olacak ceremesini halk çekecek demek
  • 25-05-2020, 01:48:33
    #9
    Artık takılmıyom ben. Enflasyonu çatalda hissediyom. Vergi zaten böbrekle akciğer arasına yerleşti.