Altın alımına da makas yükselmiş , yani şu sıra neye el atsam vergi vergi vergi, birde az uz değil binde 2 den yüzde 1e artırılmış.
işin ilginç tarafı kurumsal hesaplar ödemiyor 😄 kendilerine yarıyor ha
Kulağımızın arkası kalmadı be kardeşim
50
●1.459
- 25-05-2020, 01:41:50valla öyle ya, ver ver ver resmen eriyor parakaramazov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2020, 01:44:29Nerden bakarsan bak rezillik. Hemen hemen her şeye vergi veriyoruz. Verdiğimiz yetmediği gibi hala zam yapılıyor.
Bu gidişle teknolojiden de mahrum kalacağız. Telefonlar olmuş 10k. Araba fiyatları uçmuş.
Hadi tüm bunları geçtim. Her şey pahalandığını düşünüp eskiyi kullanmaya devam etsek bile şansa elimizdeki ürün arızalanırsa onun yedek parçasını bile bulamayacak duruma geliyoruz yavaş yavaş. - 25-05-2020, 01:45:4310 sene önceciler gelmeden... haklısın 🙂aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-05-2020, 01:45:48ülkeyi yoksullar sırtlıyor. daha nereden vergi alacaklar merak ediyorum. nereye kadar bakalım ..
- 25-05-2020, 01:47:00bak bu çok doğru, haberin devamında kurumsallardan ücret alınmayacak yazıyor. Yani bu ne demek 3 milyonu olandan değilde 3 kuruşu olandan alıcaz demek. buda kendi yararlarına olacak ceremesini halk çekecek demekcoder7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle