Altın alımına da makas yükselmiş , yani şu sıra neye el atsam vergi vergi vergi, birde az uz değil binde 2 den yüzde 1e artırılmış.
işin ilginç tarafı kurumsal hesaplar ödemiyor 😄 kendilerine yarıyor ha