Nerden bakarsan bak rezillik. Hemen hemen her şeye vergi veriyoruz. Verdiğimiz yetmediği gibi hala zam yapılıyor.
Bu gidişle teknolojiden de mahrum kalacağız. Telefonlar olmuş 10k. Araba fiyatları uçmuş.
Hadi tüm bunları geçtim. Her şey pahalandığını düşünüp eskiyi kullanmaya devam etsek bile şansa elimizdeki ürün arızalanırsa onun yedek parçasını bile bulamayacak duruma geliyoruz yavaş yavaş.
10 sene önceciler gelmeden... haklısın 🙂