• 23-05-2020, 19:07:36
    #10
    Alıntı
    Ve sahte bir ödeme kaydı oluşturdum
    Bence forumdakiler senin hakkında da dikkatli olmalı..
  • 23-05-2020, 19:10:27
    #11
    MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence forumdakiler senin hakkında da dikkatli olmalı..
    benim profilim ortada hocam.Ben kimseyi dolandırmadım.Hakkımda açılan tek bir şikayet bile yok.
  • 23-05-2020, 19:15:50
    #12
    gelir_ortagim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim profilim ortada hocam.Ben kimseyi dolandırmadım.Hakkımda açılan tek bir şikayet bile yok.
    Bence bu kendinizi savunmanız için yeterli bir şey değil.
    Eğer şüpheleniyorsan işleme başlamazsın ticaret yapmıyorum der konuyu kapatırsın.
    Sahte ödeme kaydı oluşturmak falan bunlar normal davranışlar değil. Ayrıca görüşme kayıtlarında bir daha ki işlemlerde komisyon almayacağım yazmışsın. Hiçte şüphelenmişsin gibi durmuyor.

    15 Senedir forumlardayım, senin yaptığın eylemin de herhangi bir açıklaması yok.
  • 23-05-2020, 19:19:54
    #13
    @Coskun; bu arkadaşa dikkat edin kendisi sahte dekont bile oluşturuyor forumda böyle legal işlerle uğraşan insanlar çoğalmaya başladı @Emrah;

    bence bu üye sıkıntılı korktum kendi şahsi adıma cidden tehlikeli biri