Alıntı
Az kalsın dolandırılıyordum @Minic
12
●596
- 23-05-2020, 19:10:27benim profilim ortada hocam.Ben kimseyi dolandırmadım.Hakkımda açılan tek bir şikayet bile yok.MitolojiClub adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2020, 19:15:50Bence bu kendinizi savunmanız için yeterli bir şey değil.gelir_ortagim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer şüpheleniyorsan işleme başlamazsın ticaret yapmıyorum der konuyu kapatırsın.
Sahte ödeme kaydı oluşturmak falan bunlar normal davranışlar değil. Ayrıca görüşme kayıtlarında bir daha ki işlemlerde komisyon almayacağım yazmışsın. Hiçte şüphelenmişsin gibi durmuyor.
15 Senedir forumlardayım, senin yaptığın eylemin de herhangi bir açıklaması yok.