gelir_ortagim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim profilim ortada hocam.Ben kimseyi dolandırmadım.Hakkımda açılan tek bir şikayet bile yok.
Bence bu kendinizi savunmanız için yeterli bir şey değil.
Eğer şüpheleniyorsan işleme başlamazsın ticaret yapmıyorum der konuyu kapatırsın.
Sahte ödeme kaydı oluşturmak falan bunlar normal davranışlar değil. Ayrıca görüşme kayıtlarında bir daha ki işlemlerde komisyon almayacağım yazmışsın. Hiçte şüphelenmişsin gibi durmuyor.

15 Senedir forumlardayım, senin yaptığın eylemin de herhangi bir açıklaması yok.