Merhaba
Dün saat 15:00 sularında forumda dolaşırken @Minic; üyesinin Konusu hakkında kendisine pm gönderdim.Fakat *********** olduğunu çok geçde olsa anladım.ve ödemesini yapmadım.Fakat benden ısrarla ödeme isteyince *********** olduğundan emin oldum.Lütfen dikkatli olalım.
Tüm forum üyelerinin bunun gibileri hakkında daha dikkatli olmalarını tavsiye ederim.
Az kalsın dolandırılıyordum @Minic
12
●596
- 23-05-2020, 18:53:13
- 23-05-2020, 18:57:24Sağolun hocam.Kaybetseydim belki şuan büyük derecede stres içerisinde kalacaktımMurataraz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2020, 18:58:49Size tavsiyem bu tarz işlemlerde 20-30tl için bu tarz meblaları kişilerde bozdurmak yerine Kurumsal firmalarda bozdurun en azından güvenli olurgelir_ortagim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2020, 19:00:03Üyeliği durdurulduMinic Seyyit'tir: https://www.r10.net/cozumlenmis-sika...yit-cagli.html
- 23-05-2020, 19:06:37Daha önce gönderdiği cüzdan adresi hiç kullanılmamış olması beni şüphelendirdi.Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sahte transfer oluşturmalar, göndermeden gönderdim demeler felan