Selamlar, şu an düşündüm de seo ile uğraşan ve bu alanda ekmek yiyen insanlar olarak 1998 de kurulmuş bir şirket sayesinde bu denli tecrübeler ve paralar kazanıyoruz. (Sadece SEO için konuşmuyorum)
Nasıl olur da kendimizi garantide hissederiz. Sonuçta 1998 yılında kurulan bir şirket ve belki de 10-20 yıl sonra batacak belki de daha çabuk. Yorumlarınızı bekliyorum
1998 'de kurulan bir şirket nasıl batmaz? (Google)
10
●347
- 21-05-2020, 01:18:25
- 21-05-2020, 01:20:031998 yılında kurtulup batmayan binlerce hatta yüzbinlerce şirket var. Geleceği göremeyeceğimiz için kimse garanti veremez. Herkes yaşadığı günü en iyi şekilde değerlendirmeye çalışıyor.
- 21-05-2020, 01:21:16Şuan gerçekten günümüzün en güçlü şirketlerinden ancak teknoloji öyle birşeyki bir fikir pek çok sonu beraberinde getirebilir. Bu yüzden büyük şirketler batmamak adına başka şirketleri satın alıyor ve döneminin en iyi beyinlerini transfer ediyor bknz; facebook->instagram
- 21-05-2020, 01:23:51Anlamadığım nokta yıllar uzadıkça şirketlerin batma olasılığını neden yükselttiğiniz. Kanaatimce uzun süreli şirketlerin ayakta kalması güvenilirliği daha da arttırdığı gibi yeni açılan şirketlerin güvenilirlik ve yatırım açısından daha temkinli bakıldığıdır.
- 21-05-2020, 01:24:41Mark şuan İnstagramı almamış olsaydı muhtemelen batmıştı mesela
Dünya değişiyor, hızlı tüketiyoruz artık
Googleden daha iyisi çıkar gelirse Googleyi de tüketiriz
İmkanı varmı? Bence düşük - 21-05-2020, 01:28:45en mantıklısı bence deDijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke snapchati de alsaydı ya, ben severek kullanıyordum.Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yarın başka bir şirket için de çalışabilirlerLaylaylom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teknolojide biraz bu durum var hocam ya, yıllar geçtikçe teknolojinin yönünü kestiremeyip batma durumu %80 olarak var bizim sektörde. Gerçi teknolojiyi belirleyen şirketleren biri Google olması tabi bu oranı düşürüyor.MaitreyaXayah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
garip bir şekilde sanki 3 yıla kadar böyle bir şey çıkacakmış gibi hissediyorumRevilationer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle