• 21-05-2020, 01:18:25
    #1
    Selamlar, şu an düşündüm de seo ile uğraşan ve bu alanda ekmek yiyen insanlar olarak 1998 de kurulmuş bir şirket sayesinde bu denli tecrübeler ve paralar kazanıyoruz. (Sadece SEO için konuşmuyorum)
    Nasıl olur da kendimizi garantide hissederiz. Sonuçta 1998 yılında kurulan bir şirket ve belki de 10-20 yıl sonra batacak belki de daha çabuk. Yorumlarınızı bekliyorum
  • 21-05-2020, 01:20:03
    #2
    1998 yılında kurtulup batmayan binlerce hatta yüzbinlerce şirket var. Geleceği göremeyeceğimiz için kimse garanti veremez. Herkes yaşadığı günü en iyi şekilde değerlendirmeye çalışıyor.
  • 21-05-2020, 01:21:16
    #3
    Şuan gerçekten günümüzün en güçlü şirketlerinden ancak teknoloji öyle birşeyki bir fikir pek çok sonu beraberinde getirebilir. Bu yüzden büyük şirketler batmamak adına başka şirketleri satın alıyor ve döneminin en iyi beyinlerini transfer ediyor bknz; facebook->instagram
  • 21-05-2020, 01:21:23
    #4
    Yüzbinlerce site ve uygulama Google için çalışıyor
  • 21-05-2020, 01:23:51
    #5
    Anlamadığım nokta yıllar uzadıkça şirketlerin batma olasılığını neden yükselttiğiniz. Kanaatimce uzun süreli şirketlerin ayakta kalması güvenilirliği daha da arttırdığı gibi yeni açılan şirketlerin güvenilirlik ve yatırım açısından daha temkinli bakıldığıdır.
  • 21-05-2020, 01:24:41
    #6
    Mark şuan İnstagramı almamış olsaydı muhtemelen batmıştı mesela
    Dünya değişiyor, hızlı tüketiyoruz artık
    Googleden daha iyisi çıkar gelirse Googleyi de tüketiriz
    İmkanı varmı? Bence düşük
  • 21-05-2020, 01:28:45
    #7
    DijitalFikir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1998 yılında kurtulup batmayan binlerce hatta yüzbinlerce şirket var. Geleceği göremeyeceğimiz için kimse garanti veremez. Herkes yaşadığı günü en iyi şekilde değerlendirmeye çalışıyor.
    en mantıklısı bence de

    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan gerçekten günümüzün en güçlü şirketlerinden ancak teknoloji öyle birşeyki bir fikir pek çok sonu beraberinde getirebilir. Bu yüzden büyük şirketler batmamak adına başka şirketleri satın alıyor ve döneminin en iyi beyinlerini transfer ediyor bknz; facebook->instagram
    keşke snapchati de alsaydı ya, ben severek kullanıyordum.
    Laylaylom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yüzbinlerce site ve uygulama Google için çalışıyor
    yarın başka bir şirket için de çalışabilirler

    MaitreyaXayah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamadığım nokta yıllar uzadıkça şirketlerin batma olasılığını neden yükselttiğiniz. Kanaatimce uzun süreli şirketlerin ayakta kalması güvenilirliği daha da arttırdığı gibi yeni açılan şirketlerin güvenilirlik ve yatırım açısından daha temkinli bakıldığıdır.
    Teknolojide biraz bu durum var hocam ya, yıllar geçtikçe teknolojinin yönünü kestiremeyip batma durumu %80 olarak var bizim sektörde. Gerçi teknolojiyi belirleyen şirketleren biri Google olması tabi bu oranı düşürüyor.

    Revilationer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mark şuan İnstagramı almamış olsaydı muhtemelen batmıştı mesela
    Dünya değişiyor, hızlı tüketiyoruz artık
    Googleden daha iyisi çıkar gelirse Googleyi de tüketiriz
    İmkanı varmı? Bence düşük
    garip bir şekilde sanki 3 yıla kadar böyle bir şey çıkacakmış gibi hissediyorum
  • 21-05-2020, 01:32:53
    #8
    benım sırketım 1991 yılından berıdır faal ve babamdan devr aldım
  • 21-05-2020, 01:33:35
    #9
    98 yılının şartlarında batmamış da şimdi mi batacak? Tabiki olmaz diye bir şey yok ama bence çok küçük bir ihtimal.