Anlamadığım nokta yıllar uzadıkça şirketlerin batma olasılığını neden yükselttiğiniz. Kanaatimce uzun süreli şirketlerin ayakta kalması güvenilirliği daha da arttırdığı gibi yeni açılan şirketlerin güvenilirlik ve yatırım açısından daha temkinli bakıldığıdır.