Selamlar, şu an düşündüm de seo ile uğraşan ve bu alanda ekmek yiyen insanlar olarak 1998 de kurulmuş bir şirket sayesinde bu denli tecrübeler ve paralar kazanıyoruz. (Sadece SEO için konuşmuyorum)
Nasıl olur da kendimizi garantide hissederiz. Sonuçta 1998 yılında kurulan bir şirket ve belki de 10-20 yıl sonra batacak belki de daha çabuk. Yorumlarınızı bekliyorum