Yaşım 27 yaklaşık 3 yıldır saç dökülmesi problemi yaşıyordum. Elimi saçıma attığımda 10 tel gelene kadar umursamadım ama anladım ki durum ciddi seyrekleşme başlamış.
Biliyoruzki saç çıkartan bir şey yok .Hepsi hurafe malum serumu da kullanan arkadaşlarım oldu bırakınca saçları tekrar döküldü.
Bu noktada sizlere saç dökülmesini durduran yöntemimi sunuyorum.
Yaklaşık 3 aydır tek bir dökülen tel tanesi görmedim.
YÖNTEM
İsteğe göre saçlar üç numaraya vurulabilir. (Ben vurdum)
İhtiyaçlar : Herhangi bir markanın Isırgan Otlu Şampuanı - Çam Telebentin Yağı , Badem Yağı
Isırgan Otlu Şampuanın içine bir kapak çam ve badem yağından döküyoruz.Üç günde bir saçımızı bu şampuanla yıkıyoruz.
Sonuç Mükemmel Denemekte fayda var ben yarar gördüm sizle paylaşmak istedim.
EK OLARAK
Bu iğne uçlu dermaroller'dan aldım haftada bir onu kullanıyorum kök uçlarını uyarmak için yeni başladım ona .
NOT: Burda ürün savunması yapmayacağım inanılmaz bir fayda gördüm bunu paylaşmak istedim dileyen arkadaşlar deneyebilir.
