Güzel bir şeye benziyor ama insna denemeye korkuyor. Bende doktor tavsiyesi üzerine Minoxidil ve alopexy t sprey kullanıyorum. Son 1 yıl içinde büyük kayıp yaşadım. Stresten yaşandı dökülme falan. Prp yaptırdım 1 seans korona var diye durdurdum. Bakalım toparlamaya çalışıyoruz. Alpecine şampuan da kullanmanızı tavsiye ederm