kral benim kurtarabilecek düzeyde o yüzden denedim fayda gördüm.
Uğraşmak değilki günlük şampuanın içine iki kapak döküyorsun.
Ben zamanında bunları feci araştırıyordum. Bizim vücutta dihidro testosteron diye bir hormon var. O aslında testosteron hormonu ve alfa 5 redüktaz enziminin birleşimiyle oluşuyor. Yani asıl iş gören hormon o oluyor. Bu hormon da genlerde varsa kafada kellik, suratta sakal vücutta da kıl yapıyor hocam. Yani istesek de engelleyemeyeceğimiz ancak süreci geciktirebileceğimiz bir durum.
Bende kullanmıştım bi ara bu şampuandan bi süre güzel gitti saçlarım canlanmıştı ama sonra kepek yapmaya başladı bıraktım herkesin farklı bir saç yapısı vardır tabii ki