• 20-05-2020, 03:11:51
    #10
    ahmetgntp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kral benim kurtarabilecek düzeyde o yüzden denedim fayda gördüm.
    Uğraşmak değilki günlük şampuanın içine iki kapak döküyorsun.
    Ben zamanında bunları feci araştırıyordum. Bizim vücutta dihidro testosteron diye bir hormon var. O aslında testosteron hormonu ve alfa 5 redüktaz enziminin birleşimiyle oluşuyor. Yani asıl iş gören hormon o oluyor. Bu hormon da genlerde varsa kafada kellik, suratta sakal vücutta da kıl yapıyor hocam. Yani istesek de engelleyemeyeceğimiz ancak süreci geciktirebileceğimiz bir durum.
  • 20-05-2020, 03:18:49
    #11
    Bende kullanmıştım bi ara bu şampuandan bi süre güzel gitti saçlarım canlanmıştı ama sonra kepek yapmaya başladı bıraktım herkesin farklı bir saç yapısı vardır tabii ki
  • 20-05-2020, 15:24:18
    #12
    teşekkürler deniyecem.Bunların hepsi eczanelerde varmıdır yoksa aktardan mı alalım
  • 20-05-2020, 16:32:50
    #13
    şampuanı eczaneden diğerlerini aktardan aldım.
    KingButchy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler deniyecem.Bunların hepsi eczanelerde varmıdır yoksa aktardan mı alalım