kral benim kurtarabilecek düzeyde o yüzden denedim fayda gördüm.
Uğraşmak değilki günlük şampuanın içine iki kapak döküyorsun.
Ben zamanında bunları feci araştırıyordum. Bizim vücutta dihidro testosteron diye bir hormon var. O aslında testosteron hormonu ve alfa 5 redüktaz enziminin birleşimiyle oluşuyor. Yani asıl iş gören hormon o oluyor. Bu hormon da genlerde varsa kafada kellik, suratta sakal vücutta da kıl yapıyor hocam. Yani istesek de engelleyemeyeceğimiz ancak süreci geciktirebileceğimiz bir durum.