Aramızda elbet geçmişinde yada şu anda spor yapan arkadaşlar vardır.
Kendilerine hevesli olduğum bir konuda sorum var.
Sadece kol kası geliştirmek ve güçlendirmek istiyorum.
Acaba şu an evimde olan 10 KG dambıl seti ile bu mümkün müdür ?
Elbette bir Arnold olalım demiyorum sadece biraz hacimli ve şekilli dursa kafi..
Önereceğiniz bazı hareketler var ise günlük olarak düzenli yapmak isterim.
Eminim merak eden arkadaşlar içinde yararlı bir konu olucaktır..
Vücut geliştiren arkadaşlara bir sorum var
12
●175
- 17-05-2020, 17:12:44Mümkündür hocam gerekli beslenme ve kasa tahribatı vererek yapacağınız çalışma stili sizi istediğiniz kıvama sokar.
Ama en iyi cevabı @Fitdanisman;verecektir. Forumdaki en yetkili kişidir bu konuda. - 17-05-2020, 17:13:00Dambıla gerek yok şınav barfiks temel hareketler işini görecektir. Boşuna para vermeye değmez. Kas hacmi zaten çalıştırdıkça gelir sürekli yapınca farkı hissedersin su tüketimine de önem gösterirsen yeterli olur.Martin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2020, 17:13:20Demir döküm mü kauçuk mu?Silent9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2020, 17:15:39Üyeliği durduruldu30 kg set, döküm de olabilir içi dolgulu plastikler de olabilir, içi demir tozu falan olmasın da dökülüyor hepHEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2020, 17:55:20Antalyada ecg var çok ucuz üretiyorlar en geç 1 haftada elinde olur. Demir döküm isriyorsan en güzelidir. Kasları en çok hissedeceğindir ama baya tuzluludur.Silent9 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-05-2020, 17:58:16Üyeliği durdurulduEcg nin sitesinde demir döküm göremedim benHEGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle