• 16-05-2020, 02:27:13
    #1
    Arkadaşlar biliyorsunuz yeni yasa ile bazı durumları barındıran soyadları mahkemeye gitmeden nufüs müdürlüğünden değiştirilebiliyor.Uzun zamandır soyadımı değiştirmek istiyordum bugün nufüs müdürlüğüne gittim ÇAKMAK olan soyadımı absürt-alay konusu kapsamında yeni soyadımla değiştirilmesini istedim.Umarım heyet bu kapsamda değiştirirler yoksa mahkemelerde sürüneceğiz.
  • 16-05-2020, 02:27:54
    #2
    Yeni soyadınız ne hocam?
  • 16-05-2020, 02:28:48
    #3
    çakmak soy adlı çok kişi tanıyorum, hiç o anlamda düşünmemiştim
  • 16-05-2020, 02:29:06
    #4
    ibocum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yeni soyadınız ne hocam?
    amcamlar geçen yıllarda şahinoğlu olarak değiştirmişlerdi dedemin ismi "şahin".
  • 16-05-2020, 02:29:43
    #5
    Rosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amcamlar geçen yıllarda şahinoğlu olarak değiştirmişlerdi dedemin ismi "şahin".
    İyi bari mantıklı bir şey koymuşsunuz Hayırlı olsun hocam.
  • 16-05-2020, 02:30:26
    #6
    mahmutk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çakmak soy adlı çok kişi tanıyorum, hiç o anlamda düşünmemiştim
    nufüs müdürü dilekçeye baktı bu soyadda bir durum yok dedi.Dedim olur mu. Piskolojim bozuldu beni bu zulümden kurtarın imzaladı.
  • 16-05-2020, 02:31:22
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam soyadınız değişince TC kimliğiniz de mi değişecek yoksa aynı mı kalıyor biliyor musunuz?
  • 16-05-2020, 02:32:22
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Rosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amcamlar geçen yıllarda şahinoğlu olarak değiştirmişlerdi dedemin ismi "şahin".

    Sizin dedenize kurban bi benim dedemin ismi mi bana değişik geliyor güneydoğulu olduğum için devvasoğlu
  • 16-05-2020, 02:33:07
    #9
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam soyadınız değişince TC kimliğiniz de mi değişecek yoksa aynı mı kalıyor biliyor musunuz?
    evet biliyorum TC deÄŸiÅŸmeyecek.