• 16-05-2020, 02:33:49
    #10
    geçen sene süresi dolmadı mı o yasanın?
    1 defaya mahsus o hakkı tanımışlardı süresini mi uzattılar?
  • 16-05-2020, 02:34:16
    #11
    MahsumAmurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin dedenize kurban bi benim dedemin ismi mi bana değişik geliyor güneydoğulu olduğum için devvasoğlu
    gidin hocam sizde devvasoğlu yerine bana deve.. dıyor deyin.Değiştirsinler.
  • 16-05-2020, 02:34:22
    #12
    Bilgilendirme için teşekkürler
  • 16-05-2020, 02:34:36
    #13
    Domainler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçen sene süresi dolmadı mı o yasanın?
    1 defaya mahsus o hakkı tanımışlardı süresini mi uzattılar?
    uzatıldı bir kaç yıl daha.
  • 16-05-2020, 02:34:40
    #14
    Hocam mahkeme olmadan soyadı değiştirme süresi bitti diye biliyorum.

    DÜZELTME: 3 yıl daha uzatılmış.
  • 16-05-2020, 02:35:28
    #15
    ipekBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mahkeme olmadan soyadı değiştirme süresi bitti diye biliyorum.
    uzatıldı hocam haberlerde bakabılırsınız yoksa dilekçemi almazlardı.
  • 16-05-2020, 02:35:32
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Rosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gidin hocam sizde devvasoğlu yerine bana deve.. dıyor deyin.Değiştirsinler.

    Bilgilenmek isterim fikir danışın lütfen 2012-2013 te babamlar amurak ı değiştirip devvasoğlu yaptı bazıları harf değiştirebilirsiniz diyor soyad değişme mümkün mü?
  • 16-05-2020, 02:38:54
    #17
    MahsumAmurak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgilenmek isterim fikir danışın lütfen 2012-2013 te babamlar amurak ı değiştirip devvasoğlu yaptı bazıları harf değiştirebilirsiniz diyor soyad değişme mümkün mü?
    içinde bir iki harf değişince anlam kazanıyorsa değiştirirler.



    e devletten başvuru olsaydı daha güzel olurdu. Dilekçeyi yaz evrak kayıta ver müdüre imzalat ilgili birime bırak.Müdür yerinde yoksa müdürü bekle vs vs.
  • 16-05-2020, 02:42:00
    #18
    arkadaşımın soyadı top tu topal yaptı..kendi okumadı ama çocukları çok çekmiş,katil olacağım diyordu ..bende adımı değiştirmek istiyorum.olurmu acaba ..ziya adım..