Rosso adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amcamlar geçen yıllarda şahinoğlu olarak değiştirmişlerdi dedemin ismi "şahin".
İyi bari mantıklı bir şey koymuşsunuz Hayırlı olsun hocam.