• 15-05-2020, 22:46:34
    #19
    Emirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun hocam
    XRP leri TL yapmak için direk papara kullanabilirdiniz. Binance, paribudan daha az kesiyor
    iş işten geçtikten sonra farkettim hocam.
  • 15-05-2020, 22:47:42
    #20
    hersey insanlar için hocam geçmiş olsun
  • 15-05-2020, 22:47:46
    #21
    Ulkecell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ağır beddua almışsınız hocam
    Son birkaç gündür de kulağımda sürekli çınlama oluyordu.Düşünüyorum acaba.Kimin bedduası nı aldım diye.
  • 15-05-2020, 22:49:03
    #22
    Ardarda 3 bahse 1 k basıp hepsinin yattığı günü hatırlattı bana masa tenisi bahsiydi bide hepsini kaybetmek 7 dkkamı almıştı
    • PardoraS
    PardoraS bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 15-05-2020, 22:49:03
    #23
    rızkı veren Allah hocam, bir yerden alan Rabbim başka yerden gani gani verir. Çok farklı hatta nakitle alakası olmayan ama buna benzer bir olay başıma gelmişti. Şu an o kadar şükrediyorum ki şu an ki konumuma anlatamam size. Her şerrin içinde belki de bir hayr vardır bilemeyiz. her hayrın içinde de bir şer gizlidir belki onuda bilemeyiz. Allaha teslim olalım kahrında hoş lütfunda diyor ya hani..
  • 15-05-2020, 22:49:27
    #24
    daha büyük rakamlarda olabilirdi tek teselliniz bu olsun gönderici borsa ile görüşün bi bakalım birşey olacağından değilde
  • 15-05-2020, 22:50:16
    #25
    gelir_ortagim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herkese iyi akşamlar

    yaklaşık olarak 3-4 senedir kripto para ya olan hayranlığım yüzünden neredeyse başıma gelmeyen kalmadı.Gelin asıl olaya geçelim;

    2 ay önce tüm kripto paralar düşüşte iken binance üzerinden 5 k lık XRP(Ripple ve ETH(Etrereum) aldım.Fakat son zamanlardaki yükselişlerden sonra baya güzel kar bıraktı bana.Fakat paralar yabancı borsa'da olduğu için bunları türk kripto borsasına göndererek bozup TL olarak hesabıma çekmek istedim.Borsa olarak en güvenilir paribu ve Btctürk öngördüm.Öncelikle ethereum bakiyemi paribu hesabıma çekmeye çalıştım.Herşeyi istenildiği gibi yaptım.Fakat onaylandıktan sonra birşey farkettim.Ethereum adresimin son harfi eksikti(Eksik kopyalama).Durumu acilen paribu borsasına bildirdim.Fakat ellerinden birşey gelmedi.Sonuç:2 k zarar.onu geçtim.Dedim son kalan xrp yi de çekeyim dedim.Btc türk borsasına kayıt oldum.ve bilgileri kopyaladım.Para çekme bölümüne tüm bilgileri girdim.ve kontrol ettikten sonra onayladım.Fakat bu seferde yanlışlıkla XLM(Stellar)bilgilerini kopyaladım.Ve sonuç : HÜSRAN.

    tüm bu zarar sadece 20 dk içinde gerçekleşti.Ve neredeyse artık bunalıma girmek üzeriyim şuan.allaha şükür hiçbir şekilde kafama takmıyorum.Sağlığım yerinde olduğu sürece her türlü o parayı yerine elbet koyarım.Artık bundan sonra daha dikkatli olurum.

    Bir işlemi yaparken defalarca kez kontrol edin.Benim durumuma düşmeyin.
    Paparayla çalışın binance üzerinden papara ile para yatırıp çekebilirsiniz neden extra türk borsalarını kullanıyosunuzki
  • 15-05-2020, 22:50:44
    #26
    geçmiş olsun hocam öncelikle ben binance'dan btctürk e aktarıp çekim yapıyorum Tether USDT(Stabil Dolar Coini) olarak ve bu kodların tabanları oluyor mesela Tether USDT olarak btcturk'e yatırmak istediğinde sadece btcturk ERC20 tabanlı destekliyor Binance'dan Tether USDT ERC20 tabanlı çekim yapacaksın diğer ağlarda yatırmak istediğinde paranız yanar sizinkisi şanssızlık olmuş ve dikkatsizlik sitede bilgilendirme olarak bu bilgileri paylaşıyorlar ve ekstra olarak onay maili gönderiyorlar bir dahaki sefere daha dikkatli olun veya Binance'da altcoinlerinizi önce btc ye çevirin ardından TL'ye çevirip papara ile çekim yapabilirsiniz
  • 15-05-2020, 22:51:00
    #27
    büyük geçmiş olsun