Emirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam
XRP leri TL yapmak için direk papara kullanabilirdiniz. Binance, paribudan daha az kesiyor
iş işten geçtikten sonra farkettim hocam.