• 13-05-2020, 11:09:53
    #1
    selamlar arkadaşlar nickimi değiştirtmek istiyorum bu mümkün müdür acaba? kayıp hesabımla ve nickimle ilgili adminlere 3-4 kere mesaj attım ama herhangi bir geri dönüş alamadım :/
    bu nickle kullandığım instagram hesabını devrettim o yüzden asıl nickime dönmek istiyorum ama o hesapta kayıtlı ve giriş yapamıyorum(KimYooShin)
    konuyla ilgili bilgisi olan yada yardımcı olabilecek birisi varsa çok sevinirim , şimdiden teşekkürler


    edit : bu arada benim eski hesabım bu https://www.r10.net/members/86863-kimyooshin.html?f mail adresimi kaybettiğim için giriş yapamıyorum :/ bununla ilgili mail attığımda da herhangi bir geri dönüş alamadım 2 hesapta yasakmış galiba ama maillerime geri dönüş yapılmadı
  • 13-05-2020, 11:10:46
    #2
    Merhabalar, nick değiştirme kartı satın alarak değişebilirsiniz.
    https://www.r10.net/premium-uyelik-reklam/kullanici-adi-degistirme/
  • 13-05-2020, 11:11:40
    #4
    Nick değiştirme kartı satın alabilirsin 350 TL'ye.
    https://www.r10.net/payments.php?cat=5
  • 13-05-2020, 11:11:46
    #5
    https://www.r10.net/payments.php?cat=5 ücretli şekilde değiştiriyorlar
  • 13-05-2020, 11:13:22
    #6
    350 TL ye mümkündür hocam , yukarıdaki arkadaşlar gerekli linki iletmişler.
    İyi günler dilerim.
  • 13-05-2020, 11:14:13
    #7
    oh maşallah 350 tl ne ya ilginiz için çok teşekkür ederim ama konuyu açtıktan sonra aklıma 5 yıldır giriş yapamadığım hesabım geldi
    adminlere nasıl ulaşabilirim ? belki bu hesabımı kapatıp eski hesabıma giriş yapabilmeme yardımcı olurlar ?
  • 13-05-2020, 11:16:07
    #8
    Memesgard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oh maşallah 350 tl ne ya ilginiz için çok teşekkür ederim ama konuyu açtıktan sonra aklıma 5 yıldır giriş yapamadığım hesabım geldi
    adminlere nasıl ulaşabilirim ? belki bu hesabımı kapatıp eski hesabıma giriş yapabilmeme yardımcı olurlar ?
    binlerce kişinin aktif olduğu forumda sence kolay mıdır ? Birazda yönetici açısından düşün biraz
  • 13-05-2020, 11:18:41
    #9
    thepalabiyik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    binlerce kişinin aktif olduğu forumda sence kolay mıdır ? Birazda yönetici açısından düşün biraz
    hocam ben isyan etmiyorum ki zaten yıllar önce attığım maillerde var aylar önce attığım maillerde var :/ ulaşım sağlayamamanın getirdiği bir üzüntü var en sonunda da bir konu açayım dedim

    edit : ücret açısından diyorsan oh maşallah dedim yani benim boyumu aşar