binlerce kişinin aktif olduğu forumda sence kolay mıdır ? Birazda yönetici açısından düşün biraz
hocam ben isyan etmiyorum ki zaten yıllar önce attığım maillerde var aylar önce attığım maillerde var :/ ulaşım sağlayamamanın getirdiği bir üzüntü var en sonunda da bir konu açayım dedim
edit : ücret açısından diyorsan oh maşallah dedim yani benim boyumu aşar