oh maşallah 350 tl ne ya

ilginiz için çok teşekkür ederim ama konuyu açtıktan sonra aklıma 5 yıldır giriş yapamadığım hesabım geldi

adminlere nasıl ulaşabilirim ? belki bu hesabımı kapatıp eski hesabıma giriş yapabilmeme yardımcı olurlar ?
binlerce kişinin aktif olduğu forumda sence kolay mıdır ? Birazda yönetici açısından düşün biraz