Memesgard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oh maşallah 350 tl ne ya ilginiz için çok teşekkür ederim ama konuyu açtıktan sonra aklıma 5 yıldır giriş yapamadığım hesabım geldi
adminlere nasıl ulaşabilirim ? belki bu hesabımı kapatıp eski hesabıma giriş yapabilmeme yardımcı olurlar ?
binlerce kişinin aktif olduğu forumda sence kolay mıdır ? Birazda yönetici açısından düşün biraz