Karantina da Sigara Tüketimi Artan Var Mı?
19
●297
- 13-05-2020, 01:03:491 paket içerken iki pakete geçtim. Sürekli evde olmak aşırı stres yapmaya başladı.
- 13-05-2020, 01:06:23hocam bana tam tersi oldu doğrusu 2 günde 1 paket içiyordum ben şuanda 4-5 güne çıktı ancak bazen bilgisayar başınd a yaptığım iş olmayınca filan paketi yarıladığım oluyor ama genel olarak max 3 günde 1 paket içiyorum ben bana yaradı bu karantina işi D: (oruç tutmuyorum)
- 13-05-2020, 01:06:43Günlük 4 paket de içmezsin ya, 10 dakikada bir falan yakman lazım o kadar içmen için.onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle