• 13-05-2020, 01:03:49
    #1
    1 paket içerken iki pakete geçtim. Sürekli evde olmak aşırı stres yapmaya başladı.
  • 13-05-2020, 01:05:13
    #2
    🖐🏻🖐🏻🖐🏻
  • 13-05-2020, 01:05:35
    #3
    Bendede tam tersi normalde dışarıda 1.5 - 2 paket aralığı tüketirken evde yarım paketten aza düştü not: oruçda tutuyorum
  • 13-05-2020, 01:05:52
    #4
    bendede aksine 1 paket içerken 2 paketi 1.5 günde bitiriyorum hocam
  • 13-05-2020, 01:05:56
    #5
    şuan günlük 3 hocam hatta 4'e geçmemek için zorla yatağa giriyorum
  • 13-05-2020, 01:06:23
    #6
    hocam bana tam tersi oldu doğrusu 2 günde 1 paket içiyordum ben şuanda 4-5 güne çıktı ancak bazen bilgisayar başınd a yaptığım iş olmayınca filan paketi yarıladığım oluyor ama genel olarak max 3 günde 1 paket içiyorum ben bana yaradı bu karantina işi D: (oruç tutmuyorum)
  • 13-05-2020, 01:06:41
    #7
    Bende de muthis artti. Paketlerin biri geliyor biri gidiyor. Acil care bulmam lazim
  • 13-05-2020, 01:06:43
    #8
    onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan günlük 3 hocam hatta 4'e geçmemek için zorla yatağa giriyorum
    Günlük 4 paket de içmezsin ya, 10 dakikada bir falan yakman lazım o kadar içmen için.
  • 13-05-2020, 01:07:46
    #9
    1 aylık alırım sigarayı . 14 gün evdeydim hepsini içmişim . Özellikle bilgisayar basın da çok gidiyor.