cagataysahin adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Karantina da Sigara Tüketimi Artan Var Mı?
19
●297
- 13-05-2020, 01:08:23Hocam özellikle lol oynarken kül tablası hiç boş kalmıyor 40 dklık oyunda rahat 3 tane gidiyor.Arada ekmek almak için markete iniyorum (4.kat) merdiven çıkarken bayılacak gibi oluyorumcagataysahin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-05-2020, 01:08:50İlk ay içmedim,
Nisan'ın ortalarında başladım. Bu yeni sigaralar oldukça leş olmuşlar... Zar zor içiyordum... Bir de canım nargile çekiyordu.
Eski elektronik sigaramı buldum. Şimdi ona dadandım. Nargile cafe açılınca büyük ihtimal gene ayda 1 nargile yapıp sosyalleşince yine hiç içmeyeceğim. - 13-05-2020, 01:11:41Ben bir de 98 kiloyum ayağa kalktığımda nefes nefese kalmaya başladım sigara da artınca.onurbesen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
