İlk ay içmedim,
Nisan'ın ortalarında başladım. Bu yeni sigaralar oldukça leş olmuşlar... Zar zor içiyordum... Bir de canım nargile çekiyordu.
Eski elektronik sigaramı buldum. Şimdi ona dadandım. Nargile cafe açılınca büyük ihtimal gene ayda 1 nargile yapıp sosyalleşince yine hiç içmeyeceğim.