hocam bana tam tersi oldu doğrusu 2 günde 1 paket içiyordum ben şuanda 4-5 güne çıktı ancak bazen bilgisayar başınd a yaptığım iş olmayınca filan paketi yarıladığım oluyor ama genel olarak max 3 günde 1 paket içiyorum ben bana yaradı bu karantina işi D: (oruç tutmuyorum)