Merhabalar
yıllardır superonline müşterisiyim fakat tarife ücretlerin çok yüksek olması be hızımı yükseltmem gerektiği için2 gün önce millenicom u aradım16-17 saat içinde hattı taşıdılar. K. Adı şifre verildi. İnternetiniz kullanıma hazır denildi.
Modem kurulumunu sıfırdan yaptım. Fakat internet gelmedi. adsl ışığı sürekli yanıp sönüyor. arıza kaydı oluşturdum fakat çözüm henüz yok.
Şimdi benim eski internetim 8mbitti. Modemim adsl idi. Ben millenicom dan 35mbit hiper internet aldım. Bana vdsl modeme ihtiyacınız var adsl kaldırmaz dendi. Bende vdsl alana kadar düşük hızda kullanırım sorun yok diye düşündüm. Acaba sorun modemde mi arkadaşlar? Böyle bir sorunu daha önce yaşayan oldu mu?
Millenicom geçiş ve adsl sorunu hk.
8
●111
- 12-05-2020, 07:22:11MMGunes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAncak anlamadığım kısım şu arkadaşlar, 35mbit kaldırmasa bile 8mbit interneti kullanabiliyor olmam gerekmez miydi? Müşteri hizm. ile konuştum az önce zaten adsl verilmiş hiper internet. Yani yine aynı bakır kablolarla. Fiber altyapı yok ki sonuçtaTamerGn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2020, 07:23:57ADSL ve VDSL sinyalleri farklıdır. Kaldırmayabilir değil kaldırmaz. Aslında kaldırmaz tabiri de doğru değil.KralBenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Farklı sinyal çeşidi oldukları için desteklemez. Vdsl destekli modem almadan internete bağlanmanızın ihtimali yoktur.
Vdsl destekli modemler ile Adsl internete bağlanabilirsiniz, fakat Adsl modemler ile Vdsl internete bağlanamazsınız. - 12-05-2020, 07:46:51alonesoftware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKNUI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülecevaplar için çok teşekkür ederim. Zaten hem adsl hem vdsl destekleyen bir modemsiparişi vermiştim fakat yogunluktan dolayı 1 haftaya ancak elimde olacsk görünüyor. Şimdi bana verilen hizmeti kontrol ettimve müşteri temsilcisininde dediği gibi verilecek internet adsl üzerinden olacak sanırım. Yani bana verilen bir adsl k adı ve şifresi var. Gerçek hızda Yalın internet diye geçiyor millenşcomda. Yani başa döndüm malesefAnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-05-2020, 11:04:18Verilen kullanıcı adını umursamayın. Ve siz vdsl 35 hızı almak istediğinizde ısrarcı olun. 1 hafta geç bağlanmanız sizi kullanacağınız İnternet hızından etmesin. Ben 100 mbps kullanıyorum ve benimde kullanıcı adımın içinde adsl geçiyorKralBenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle