Merhabalar

yıllardır superonline müşterisiyim fakat tarife ücretlerin çok yüksek olması be hızımı yükseltmem gerektiği için2 gün önce millenicom u aradım16-17 saat içinde hattı taşıdılar. K. Adı şifre verildi. İnternetiniz kullanıma hazır denildi.

Modem kurulumunu sıfırdan yaptım. Fakat internet gelmedi. adsl ışığı sürekli yanıp sönüyor. arıza kaydı oluşturdum fakat çözüm henüz yok.

Şimdi benim eski internetim 8mbitti. Modemim adsl idi. Ben millenicom dan 35mbit hiper internet aldım. Bana vdsl modeme ihtiyacınız var adsl kaldırmaz dendi. Bende vdsl alana kadar düşük hızda kullanırım sorun yok diye düşündüm. Acaba sorun modemde mi arkadaşlar? Böyle bir sorunu daha önce yaşayan oldu mu?