KralBenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cevaplar için çok teşekkür ederim. Zaten hem adsl hem vdsl destekleyen bir modemsiparişi vermiştim fakat yogunluktan dolayı 1 haftaya ancak elimde olacsk görünüyor. Şimdi bana verilen hizmeti kontrol ettimve müşteri temsilcisininde dediği gibi verilecek internet adsl üzerinden olacak sanırım. Yani bana verilen bir adsl k adı ve şifresi var. Gerçek hızda Yalın internet diye geçiyor millenşcomda. Yani başa döndüm malesef
Verilen kullanıcı adını umursamayın. Ve siz vdsl 35 hızı almak istediğinizde ısrarcı olun. 1 hafta geç bağlanmanız sizi kullanacağınız İnternet hızından etmesin. Ben 100 mbps kullanıyorum ve benimde kullanıcı adımın içinde adsl geçiyor