Dolar 1 TL olsa ne yapardınız? - Sayfa 4 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dolar 1 TL olsa ne yapardınız?
37
●
941
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Dolar 1 TL olsa ne yapardınız?
1
2
3
4
5
12-05-2020, 03:24:08
#28
tunatun
parası olanlar düşünsün
12-05-2020, 03:32:33
#29
Frankresh
Ecancan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Muhteşemsin
Her zaman
12-05-2020, 03:45:45
#30
kertenkele01
Dolara yatırım yapardım nasıl olsa yükselecek.
12-05-2020, 03:49:18
#31
Kyrexiz
Olmayacak olmayacak.
12-05-2020, 03:50:57
#32
NaksYazilim
Abd bi 4 trilyon daha karşılıksız para basarsa 3 yıl içinde olacak şeydir
12-05-2020, 21:57:05
#33
memki2g
pc dizerdim
13-05-2020, 01:24:39
#34
Androix
Üyeliği durduruldu
ruh ve sinir hastalıkları hastanesinden kontrol için randevu alırdım sanırım
13-05-2020, 01:39:14
#35
sosyalteknoloji
Yabancılardan yazılım depolardım
13-05-2020, 02:23:06
#36
vicentee
Ne Yapardım:
Uyanır gülerek tövbe tövbe der tekrar uyurdum. Ertesi gün de çok acayip bi rüya gördüm diye herkese anlatırdım.
Ne Alırdım:
Uyur, uykumu alırdım.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler