• 12-05-2020, 03:24:08
    #28
    parası olanlar düşünsün
  • 12-05-2020, 03:32:33
    #29
    Ecancan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhteşemsin
    Her zaman
  • 12-05-2020, 03:45:45
    #30
    Dolara yatırım yapardım nasıl olsa yükselecek.
  • 12-05-2020, 03:49:18
    #31
    Olmayacak olmayacak.
  • 12-05-2020, 03:50:57
    #32
    Abd bi 4 trilyon daha karşılıksız para basarsa 3 yıl içinde olacak şeydir
  • 12-05-2020, 21:57:05
    #33
    pc dizerdim
  • 13-05-2020, 01:24:39
    #34
    Üyeliği durduruldu
    ruh ve sinir hastalıkları hastanesinden kontrol için randevu alırdım sanırım
  • 13-05-2020, 01:39:14
    #35
    Yabancılardan yazılım depolardım
  • 13-05-2020, 02:23:06
    #36
    Ne Yapardım: Uyanır gülerek tövbe tövbe der tekrar uyurdum. Ertesi gün de çok acayip bi rüya gördüm diye herkese anlatırdım.
    Ne Alırdım: Uyur, uykumu alırdım.