• 12-05-2020, 03:14:02
    #19
    Dolar o kadar düşse herkes dolar bazlı ürünlere akın edeceği için dolar yeniden yükselirdi herhalde.
  • 12-05-2020, 03:14:14
    #20
    nolur nolmaz dolar alırdım tekrar fırlar.
  • 12-05-2020, 03:14:48
    #21
    Endişelenmezdim, birazdan geçer.
  • 12-05-2020, 03:18:06
    #22
    Ne yapmazdım ki
  • 12-05-2020, 03:18:53
    #23
    Frankresh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Rüyanın bitmesini beklerdim
    Muhteşemsin
  • 12-05-2020, 03:20:20
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ney 5 milyonmu ​https://www.youtube.com/watch?v=jqQfScoJAg4​​​
  • 12-05-2020, 03:22:38
    #25
    Dolar 1TL iken ne yapabiliyordunuz ki şimdi 1TL olsa ne yapacaksınız.
  • 12-05-2020, 03:23:09
    #26
    Bir an gerçek olmasını diledim
  • 12-05-2020, 03:23:30
    #27
    Hemen themeforestten tema doldururdum.