Dolar 1 TL olsa ne yapardınız? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Dolar 1 TL olsa ne yapardınız?
37
●
941
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Dolar 1 TL olsa ne yapardınız?
1
2
3
4
5
12-05-2020, 03:09:34
#10
kpt1n
ARABA alirdim kesin
12-05-2020, 03:09:37
#11
Hakaco_01
Varımı yokumu satar dolar alırdım diyeceğim ama varım da yok yokum da...
12-05-2020, 03:10:37
#12
heLLz
batardim..
12-05-2020, 03:10:47
#13
akiff
Hakaco_01 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Varımı yokumu satar dolar alırdım diyeceğim ama varım da yok yokum da...
Aynı düşüncedeyim 😁
12-05-2020, 03:10:49
#14
Misafir
sağlam bir bilgisayar toplarım, yurt dışına tatile çıkarım
12-05-2020, 03:11:32
#15
M_Erdogan
Taylanda Taşınırdım
12-05-2020, 03:12:48
#16
onuraysu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
domainlerimi yenilerdim mütevaziyin napayım
12-05-2020, 03:13:42
#17
BatuHan00
Teknoloji araçları alıp doların yükselmesini beklerdim
12-05-2020, 03:14:01
#18
ssyazilim
Türk lirasindan kaç sıfır atılmış öğreneyim diye haberleri açardım
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler