• 12-05-2020, 02:36:56
    #10
    Köşeyi erkenden dönmenin planını yapıor fakat sert kayaya çarpmamış anlaşılan.Böylelerine fırsat vermemek gerek hocam
  • 12-05-2020, 02:37:47
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu sene devlet ödüyordu paralarını.
  • 12-05-2020, 02:37:50
    #12
    Arkadaşın dediğine %100 katılıyorum, gelenekleri de bir kenara bırakalım. Zaten çoğu kişi uyumuyor, uyuyanlar da alarm kuruyor. Ayrıca bu virüs günlerinde çok riskli hareket. Günde kaç kapı geziyor, hadi para verirken bu illet sana bulaşsa. Çok çok düşük bir ihtimal, ama imkansız değil.
  • 12-05-2020, 02:38:23
    #13
    YCDesign adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Köşeyi erkenden dönmenin planını yapıor fakat sert kayaya çarpmamış anlaşılan.Böylelerine fırsat vermemek gerek hocam
    valla ya, bide çok garip kapıyı açan 1 kişi oluyor her kapıya geliyorlar bu sene yaşamadıkta geçen sene böyle olmuştu. üstüne üstlük apartman içinde davul çalıyorlar zaten yankı yapıyor



    emreyavsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın dediğine %100 katılıyorum, gelenekleri de bir kenara bırakalım. Zaten çoğu kişi uyumuyor, uyuyanlar da alarm kuruyor. Ayrıca bu virüs günlerinde çok riskli hareket. Günde kaç kapı geziyor, hadi para verirken bu illet sana bulaşsa. Çok çok düşük bir ihtimal, ama imkansız değil.
    tabi, sorun o değil sorun bu adamlar davul çalmadan para topluyor gıcık olduğum durum bu, hadi gece çaldın sabah topluyorsun amenna ama niye topluyorsun kimseyi uyandırmadıysan
  • 12-05-2020, 02:40:42
    #14
    Ben hiç davulcuya rastlamadım ne gelen var ne giden
  • 12-05-2020, 10:10:06
    #15
    geçen akşam bize de geldi. bizim davulcu bilindik biri.
    bu gelen ise, eline sanki çocuk davulu almış zillere basıyor para topluyor.
    tam bizi zile bastı o sırada da bende dışarı çıkacaktım.
    parayı dışarıda toplaman gerekmiyor mu içeriye girmen yasak dedim.
    tamam abi dedi dışarıda toplayim dedi.
    sonradan aklıma geldi. bu sene davul çalmak yasak değil mi diye sordum.
    belediye bizim paramızı vermiyor dedi.
    sonra gitti zabıtayı aradım hemen ekip gönderelim dedi.
    sonrasını bilmiyorum