• 12-05-2020, 02:22:07
    #1
    Arkadaşlar hiçbirşekilde davulcu geçmiyor. ama sabahları habire davul çalıp mahallelerden para topluyorlar. Hizmet olmadan neyin parasını topluyorlar hala şaşkınım cidden. Davulcu dediğin uyandıracak ki sonrasında para verilsin. Hem uyandırmıyor hem para topluyor
  • 12-05-2020, 02:23:07
    #2
    Para toplamaları yasak şikayet edeceğim de anında giderler
  • 12-05-2020, 02:23:53
    #3
    Davulcuların para toplamaları corona virüsünden dolayı yasaklandı. Kapıyı açmayın veya şikayet edin
  • 12-05-2020, 02:24:09
    #4
    ahmet3045 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para toplamaları yasak şikayet edeceğim de anında giderler
    ya hadi ekmek parası toplasında, gece bir uyandır dimi böyle mi işliyor artık anlamadım
  • 12-05-2020, 02:24:52
    #5
    SEO & PR 5421044962
    Yasak Değil miydi edin şikayet burada ilk 2 3 hun çıktılar şimdi yoklar
  • 12-05-2020, 02:28:41
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bizimkide uyutmuyor
  • 12-05-2020, 02:29:04
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Bazı gelenekleri arkada bırakmak gerek. Sene olmuş iki bin bilmem kaç. Şehirlerde artık çalsa bile davulun sesi duyulmuyor.
  • 12-05-2020, 02:32:56
    #8
    Bizede 2 gün önce geldi açtım kapıyı kusura bakma kardeşim dedim kapattım, eyvallah ekmek parası ancak hem şuanki durumda yaptığı doğru bir hareket değil hem de hizmet yok.
  • 12-05-2020, 02:36:43
    #9
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazı gelenekleri arkada bırakmak gerek. Sene olmuş iki bin bilmem kaç. Şehirlerde artık çalsa bile davulun sesi duyulmuyor.
    hocam madem davul eskide kaldı para niye topluyor neyin parası bu