geçen akşam bize de geldi. bizim davulcu bilindik biri.
bu gelen ise, eline sanki çocuk davulu almış zillere basıyor para topluyor.
tam bizi zile bastı o sırada da bende dışarı çıkacaktım.
parayı dışarıda toplaman gerekmiyor mu içeriye girmen yasak dedim.
tamam abi dedi dışarıda toplayim dedi.
sonradan aklıma geldi. bu sene davul çalmak yasak değil mi diye sordum.
belediye bizim paramızı vermiyor dedi.
sonra gitti zabıtayı aradım hemen ekip gönderelim dedi.
sonrasını bilmiyorum