InternettinHoca adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
40
●438
Özellikle bebiş 3 aydan sonra öyle tatlı gelecek ki, Birde ilerde konuşmaya başlayınca dayıcığım dediğinde eriyeceksin hocam : ) Yeğen duygusu başkadır.
Teşekkür ederim.