Sefer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun Özellikle bebiş 3 aydan sonra öyle tatlı gelecek ki, Birde ilerde konuşmaya başlayınca dayıcığım dediğinde eriyeceksin hocam : ) Yeğen duygusu başkadır.
Valla şu günlerde aldığım tek iyi haber olabilir. Moralim yükseldi. Allah analı babalı büyütsün, hayırlı bir evlat olur inşallah Teşekkür ederim.