Bu kadar sevineceğimi düşünmezdim, şu sıkıntılı dönemlerde aldığım en iyi haber olabilir.
Hayırlı olsun

Özellikle bebiş 3 aydan sonra öyle tatlı gelecek ki, Birde ilerde konuşmaya başlayınca dayıcığım dediğinde eriyeceksin hocam : ) Yeğen duygusu başkadır.